نمایه نویسندگان

آ

  • آقایی، حدیث مقایسه ی رفتارهای کمک طلبی تحصیلی در دانش آموزان عادی و دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 107-119]
  • آقاجانی، سیف‌ا... مقایسه عملکرد استروپ در دان شآموزان دارای اختلال یادگیری با دانش آموزان عادی [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 138-158]

ا

  • ابراهیمی قوام آبادی، صغری اثربخشی برنامه ی تلفیقی روانی - آموزشی بر سبک تبیین بدبینانه ی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 6-24]
  • ابوالقاسمی، عباس مقایسه ی اثر بخشی آموزش پذیرش/ تعهد با آموزش تنظیم هیجان بر سازگاری دانشآموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 154-176]
  • احدی، بتول مقایسه ی اثر بخشی آموزش پذیرش/ تعهد با آموزش تنظیم هیجان بر سازگاری دانشآموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 154-176]
  • احمدی ازغندی، علی اثر آموزش فراشناختی حلّ مسئله بر ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 40-58]
  • احمدیان، علیرضا مقایسه ی نیم رخ جنسیتی اختلالات روان پزشکی هم بود با اختلال خواندن (مطالعه ی کیفی) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 6-27]
  • احمدیان، لیلا نارسایی های پردازش اطلاعات حسی در کودکان مبتلا به ناتوان یهای یادگیری [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 25-42]
  • احمدزاده، مریم فراتحلیل اثربخشی مداخلات روان شناختی و آموزشی بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 61-81]
  • استکی، مهناز تأثیر آموزش حرکات درشت و ظریف بر کاهش علائم نارساخوانی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 25-39]
  • اسدپور، حاتم تأثیر آموزش حرکات درشت و ظریف بر کاهش علائم نارساخوانی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 25-39]
  • اصلانی، جلیل اثربخشی برنامه ی تلفیقی روانی - آموزشی بر سبک تبیین بدبینانه ی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 6-24]
  • افروز، غلامعلی مقایسه ی ادراک دیداری حرکتی کودکان دارای اختلال یادگیری و عادی در آزمون بندرگشتالت [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 116-135]
  • اکبر شریفی، علی مقایسه ی حافظه ی فعال بین دانش آموزان نارساخوان و دانش آموزان عادی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 6-17]
  • امینی، مهدی محمد مقایسه ی ناگویی خلقی وکنترل عواطف در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 6-24]

ب

  • باباپور خیرالدین، جلیل مقایسه ی اثربخشی نورفیدبک و روش چند حسی فرنالد بر هوش کودکان مبتلا به اختلال نارساخوانی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 103-123]
  • بافنده قراملکی، حسن مقایسه ی اثربخشی نورفیدبک و روش چند حسی فرنالد بر هوش کودکان مبتلا به اختلال نارساخوانی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 103-123]
  • باقری، سحر اثربخشی خودآموزی کلامی بر بهبود سازگاری اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 43-52]
  • برقی ایرانی، زیبا مقایسه ی اثربخشی سه شیوه ی آموزش مستقیم، آموزش به کمک کامپیوتر و ترکیبی بر کاهش مشکلات دانش آموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 76-100]
  • بشرپور، سجاد نارسایی های پردازش اطلاعات حسی در کودکان مبتلا به ناتوان یهای یادگیری [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 25-42]
  • بگیان کوله مرز، محمد جواد مقایسه ی ناگویی خلقی وکنترل عواطف در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 6-24]
  • بهمرد، فرشاد تأثیر آموزش حرکات درشت و ظریف بر کاهش علائم نارساخوانی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 25-39]

پ

  • پاکیزه، علی‌ اثربخشی بازی های حرکتی ریتمیک (موزون) بر میزان کارکردهای اجرایی کودکان با ناتوان یهای یادگیری عصب روان شناختی تحولی پیش از دبستان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 53-77]
  • پیروز زیجردی، معصومه اثربخشی آموزش توجه بر عملکرد ریاضی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 92-106]
  • پوراسمعلی، اصغر مقایسه عملکرد استروپ در دان شآموزان دارای اختلال یادگیری با دانش آموزان عادی [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 138-158]

ت

  • تبریزیان، شروین مقایسه ی تنظیم هیجان و مکانیسمهای دفاعی در مادران دارای دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 54-72]
  • تیرگری، عبدالحکیم اثر بخشی بازی درمانی گروهی به شیوه ی شناختی رفتاری بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به اختلال خواندن [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 140-153]
  • تقی‌پورجوان، عباسعلی اثربخشی بازی های حرکتی ریتمیک (موزون) بر میزان کارکردهای اجرایی کودکان با ناتوان یهای یادگیری عصب روان شناختی تحولی پیش از دبستان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 53-77]
  • تمنایی‌فر، محمدرضا مقایسه ی عملکرد کودکان با و بدون اختلالات یادگیری در آزمون دیداری – حرکتی بندرگشتالت [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 78-91]

ح

  • حاتمی، محمد مقایسه ی نیم رخ جنسیتی اختلالات روان پزشکی هم بود با اختلال خواندن (مطالعه ی کیفی) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 6-27]
  • حاجلو، نادر مقایسهی سبکهای یادگیری، ویژگیهای شخصیتی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 82-102]
  • حیدری، میترا مقایسه ی حافظه ی فعال بین دانش آموزان نارساخوان و دانش آموزان عادی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 6-17]
  • حسینایی، علی اثر آموزش فراشناختی حلّ مسئله بر ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 40-58]
  • حسن آبادی، حمیدرضا مقایسه ی نیم رخ جنسیتی اختلالات روان پزشکی هم بود با اختلال خواندن (مطالعه ی کیفی) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 6-27]
  • حسن زاده، رمضان اثر بخشی بازی درمانی گروهی به شیوه ی شناختی رفتاری بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به اختلال خواندن [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 140-153]
  • حسن‌نتاج‌جلودار، فهیمه اثربخشی بازی های حرکتی ریتمیک (موزون) بر میزان کارکردهای اجرایی کودکان با ناتوان یهای یادگیری عصب روان شناختی تحولی پیش از دبستان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 53-77]

خ

  • خانخانی‌زاده، هنگامه اثربخشی خودآموزی کلامی بر بهبود سازگاری اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 43-52]
  • خدادادی، جمیله شیوع اختلالات ریاضی در دانش آموزان کلاس های دوم و چهارم ابتدایی شهرستان اراک و راه های کاهش آن [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 28-44]
  • خسروجاوید، مهناز مقایسه ی ویژگی های رفتاری و رشد اجتماعی کودکان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 124-139]
  • خشنودنیای چماچائی، بهنام مقایسه ی وجدان تحصیلی و فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 18-37]

د

  • درتاج، فریبرز مقایسه ی ناگویی خلقی وکنترل عواطف در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 6-24]
  • دشتبان‌زاده، سمیه مقایسه ی عملکرد کودکان با و بدون اختلالات یادگیری در آزمون دیداری – حرکتی بندرگشتالت [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 78-91]
  • دهقانی، مصطفی اثربخشی بازی های حرکتی ریتمیک (موزون) بر میزان کارکردهای اجرایی کودکان با ناتوان یهای یادگیری عصب روان شناختی تحولی پیش از دبستان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 53-77]

ر

  • ربیعی، محمد کاربرد چهارمین ویرایش آزمون هوشی وکسلر کودکان در تشخیص اختلال زبان نوشتاری و ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 59-75]
  • رستمی، رضا اثر بخشی نوروفیدبک بر اختلال یادگیری همراه با اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 123-158]
  • رستم اوغلی، زهرا مقایسه ی وجدان تحصیلی و فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 18-37]
  • رضوانی‌فر، شیرین مقایسه ی رفتارهای کمک طلبی تحصیلی در دانش آموزان عادی و دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 107-119]
  • رنجبری، فهیمه اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش های چندگانه ی گاردنر بر میزان خطاهای املای دانش آموزان با ناتوانی یادگیری پایه ی سوم ابتدایی شهر اصفهان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 45-60]

ز

  • زارع، حسین اثر آموزش فراشناختی حلّ مسئله بر ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 40-58]
  • زارع، حسین مقایسه ی حافظه ی فعال بین دانش آموزان نارساخوان و دانش آموزان عادی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 6-17]
  • زکی یی، علی تأثیر آموزش آگاهی واج شناختی بر سرعت، دقت و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 38-53]
  • زینعلی، شینا مقایسه ی ویژگی های رفتاری و رشد اجتماعی کودکان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 124-139]

س

  • سیاحی، حیدر مقایسه ی ادراک دیداری حرکتی کودکان دارای اختلال یادگیری و عادی در آزمون بندرگشتالت [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 116-135]
  • سلیمانی، اسماعیل اثر بخشی توان بخشی شناختی بر کارکردهای اجرایی(حافظه کاری و توجه) و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی  [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 91-115]

ش

  • شریفی، طیبه کاربرد چهارمین ویرایش آزمون هوشی وکسلر کودکان در تشخیص اختلال زبان نوشتاری و ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 59-75]
  • شمسی، عبدالحسین فراتحلیل اثربخشی مداخلات روان شناختی و آموزشی بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 61-81]

ص

  • صادقی، وحید اثر بخشی نوروفیدبک بر اختلال یادگیری همراه با اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 123-158]
  • صبحی قراملکی، ناصر مقایسهی سبکهای یادگیری، ویژگیهای شخصیتی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 82-102]
  • صدیقی‌ارفعی، فریبرز مقایسه ی عملکرد کودکان با و بدون اختلالات یادگیری در آزمون دیداری – حرکتی بندرگشتالت [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 78-91]
  • صفری، هادی مقایسه ی رفتارهای کمک طلبی تحصیلی در دانش آموزان عادی و دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 107-119]
  • صمدی، مریم فراتحلیل اثربخشی مداخلات روان شناختی و آموزشی بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 61-81]

ط

  • طالبی جویباری، مسعود مقایسهی تاب آوری، رضایت زناشویی و سلامت روان در والدین با کودکان دارای ناتوانی یادگیری و عادی [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 120-137]

ع

  • عابدی، احمد اثربخشی آموزش توجه بر عملکرد ریاضی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 92-106]
  • عابدی، احمد فراتحلیل اثربخشی مداخلات روان شناختی و آموزشی بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 61-81]
  • عباسی، زینب تأثیر آموزش آگاهی واج شناختی بر سرعت، دقت و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 38-53]
  • عباسی، مسلم مقایسه ی اثر بخشی آموزش پذیرش/ تعهد با آموزش تنظیم هیجان بر سازگاری دانشآموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 154-176]
  • عیسی زادگان، علی نارسایی های پردازش اطلاعات حسی در کودکان مبتلا به ناتوان یهای یادگیری [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 25-42]
  • عشایری، حسن تأثیر آموزش حرکات درشت و ظریف بر کاهش علائم نارساخوانی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 25-39]
  • علیزاده، حمید اثربخشی برنامه ی تلفیقی روانی - آموزشی بر سبک تبیین بدبینانه ی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 6-24]
  • علیزاده گورادل، جابر مقایسه ی بیحوصلگی در افراد مبتلابه اختلال ریاضی، اختلال نقص توجه/ بیش فعالی و افراد عادی [دوره 2، شماره 3، 1392]
  • عندلیب کورایم، مرتضی مقایسه عملکرد استروپ در دان شآموزان دارای اختلال یادگیری با دانش آموزان عادی [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 138-158]

غ

  • غلام زاده، حانیه مقایسهی سبکهای یادگیری، ویژگیهای شخصیتی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 82-102]

ف

  • فتح اله پور، لیلا مقایسه ی اثربخشی نورفیدبک و روش چند حسی فرنالد بر هوش کودکان مبتلا به اختلال نارساخوانی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 103-123]
  • فرامرزی، سالار اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش های چندگانه ی گاردنر بر میزان خطاهای املای دانش آموزان با ناتوانی یادگیری پایه ی سوم ابتدایی شهر اصفهان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 45-60]
  • فرخی، نورعلی اثربخشی برنامه ی تلفیقی روانی - آموزشی بر سبک تبیین بدبینانه ی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 6-24]

ک

  • کافی، سید موسی مقایسه ی ویژگی های رفتاری و رشد اجتماعی کودکان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 124-139]
  • کرمی، جهانگیر تأثیر آموزش آگاهی واج شناختی بر سرعت، دقت و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 38-53]
  • کریمی، بهروز مقایسه ی اثربخشی سه شیوه ی آموزش مستقیم، آموزش به کمک کامپیوتر و ترکیبی بر کاهش مشکلات دانش آموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 76-100]
  • کریمی، نرگس اثربخشی بازی های حرکتی ریتمیک (موزون) بر میزان کارکردهای اجرایی کودکان با ناتوان یهای یادگیری عصب روان شناختی تحولی پیش از دبستان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 53-77]

گ

  • گنجی، مسعود مقایسهی تاب آوری، رضایت زناشویی و سلامت روان در والدین با کودکان دارای ناتوانی یادگیری و عادی [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 120-137]
  • گنجی، مسعود مقایسه ی تنظیم هیجان و مکانیسمهای دفاعی در مادران دارای دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 54-72]

م

  • میاه نهری، فریده مقایسه ی ویژگی های رفتاری و رشد اجتماعی کودکان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 124-139]
  • محمدی، جواد مقایسه ی تنظیم هیجان و مکانیسمهای دفاعی در مادران دارای دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 54-72]
  • محمودیان، حسن مقایسه ی رفتارهای کمک طلبی تحصیلی در دانش آموزان عادی و دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 107-119]
  • محمود علیلو، مجید مقایسه ی بیحوصلگی در افراد مبتلابه اختلال ریاضی، اختلال نقص توجه/ بیش فعالی و افراد عادی [دوره 2، شماره 3، 1392]
  • میرمحمدتبار، سیدعبدا... مقایسه ی رفتارهای کمک طلبی تحصیلی در دانش آموزان عادی و دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 107-119]
  • معتمدی، عبداالله مقایسه ی اثربخشی سه شیوه ی آموزش مستقیم، آموزش به کمک کامپیوتر و ترکیبی بر کاهش مشکلات دانش آموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 76-100]
  • میکاییلی منیع، فرزانه اثر بخشی نوروفیدبک بر اختلال یادگیری همراه با اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 123-158]
  • میکائیلی، نیلوفر مقایسهی تاب آوری، رضایت زناشویی و سلامت روان در والدین با کودکان دارای ناتوانی یادگیری و عادی [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 120-137]
  • ملک، مریم اثر بخشی بازی درمانی گروهی به شیوه ی شناختی رفتاری بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به اختلال خواندن [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 140-153]
  • ملک پور، مختار اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش های چندگانه ی گاردنر بر میزان خطاهای املای دانش آموزان با ناتوانی یادگیری پایه ی سوم ابتدایی شهر اصفهان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 45-60]
  • مهدویان، هوشنگ مقایسه ی اثربخشی نورفیدبک و روش چند حسی فرنالد بر هوش کودکان مبتلا به اختلال نارساخوانی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 103-123]
  • موحدی، یزدان مقایسه ی بیحوصلگی در افراد مبتلابه اختلال ریاضی، اختلال نقص توجه/ بیش فعالی و افراد عادی [دوره 2، شماره 3، 1392]
  • موسوی پور، سعید شیوع اختلالات ریاضی در دانش آموزان کلاس های دوم و چهارم ابتدایی شهرستان اراک و راه های کاهش آن [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 28-44]

ن

  • نریمانی، محمد مقایسه عملکرد استروپ در دان شآموزان دارای اختلال یادگیری با دانش آموزان عادی [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 138-158]
  • نریمانی، محمد اثر بخشی آموزش کنترل تکانه بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواس پرتی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 101-122]
  • نریمانی، محمد اثر بخشی توان بخشی شناختی بر کارکردهای اجرایی(حافظه کاری و توجه) و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی  [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 91-115]
  • نریمانی، محمد مقایسه ی اثر بخشی آموزش پذیرش/ تعهد با آموزش تنظیم هیجان بر سازگاری دانشآموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 154-176]
  • نظری، سمیه مقایسه ی ادراک دیداری حرکتی کودکان دارای اختلال یادگیری و عادی در آزمون بندرگشتالت [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 116-135]
  • نوری زاده، نرگس اثر بخشی نوروفیدبک بر اختلال یادگیری همراه با اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 123-158]
  • نوفرستی، اعظم اثر آموزش فراشناختی حلّ مسئله بر ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 40-58]

ی

  • یارمحمدیان، احمد اثربخشی آموزش توجه بر عملکرد ریاضی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 92-106]